+ Create new tricision Login 

Login

or


Forgot password?

First visit? Sign-up now!

By continuing you accept the Terms & Conditions and Privacy Policy.

time is up

Με λένε Αχμέτ. Είμαι φρουρός στο στρατόπεδο των αιχμαλώτων. Αφήστε με να σας αφηγηθώ την ιστορία μου ... Με έφεραν εδώ για να φυλάω τους γκιαούρηδες! Τους μισούσα! Εξαιτίας τους με στρατολόγησαν και με πήραν από το χωριό μου. Λαχταρώ να γυρίσω στο σπίτι μου. Μάλλον έφτασε η ώρα. Στη γαζέτα γράφουν ότι θα απολυθεί η σειρά μας ... Οι αξιωματικοί όμως δε μας είπαν τίποτε. Και ακόμα μια φορά κράτησαν το μισθό μας ...

Συμπλήρωσε την ιστορία


saved
Ideas
Pros and cons
 
Votes
Κλεισμένος στο μπουντρούμι. Μαζί με τους άλλους μαφαζάδες που βγήκαμε το πρωί στην αναφορά για να ζητήσουμε το χαρτί μας για το μεμλεκέτ. Μαζί και οι αιχμάλωτοι που μας συμβούλεψαν.
by A67papath
 
1
eleniartemi
Δεν ξέρω γράμματα. Οι άλλοι φρουροί ρώτησαν τους αιχμαλώτους και αυτοί τους συμβούλεψαν να βγουν στην αναφορά και να ζητήσουν το χαρτί για το μεμλεκέτ. Θα πάω μαζί τους
by A67papath
 
1
Αθανασούλα Ελένη
Όταν όμως ήρθαν οι αξιωματικοί και πήγε κάποιος από εμάς να βγει στην αναφορά, ο πιο μεγάλος αξιωματικός τον χτύπησε με το όπλο του και τον έστειλε στο χώμα μέσα στα αίματα
by eleniartemi
0

Comments

https://www.tricider.com/brainstorming/3WJxQsADH3Z